Film

Nu har jag sovit ett tag till och jag ska lägga mig o hyra en film på tv:n nu riktigt mysigt! Hoppas att de finns nån bra film som jag inte sett att hyra.

Läste just lite i aftonbladet, dem har idag skrivit om man som skola ska ta emot sverigedemokraterna. De gör mig lite osäker, dem är ju trots allt ett parti men deras värdering kan oftast inte stämma med många. Dem var till exemepel i min kompis skola igår och de vart ganska kaos eftersom att de finns väldigt många utländska i hennes skola.. Jag tycker att de är svårt att besvara denna fråga, haha hade jag haft några läsare ännu så hade min fråga varit vad tycker ni?


Pratar just nu med johanna i telefon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0